Nieuwsberichten

Clubkit komt met update van de Vriendenmaand.

Clubkit komt met update van de Vriendenmaand.

Afgelopen tijd is er achter de schermen van Clubkit gewerkt aan een update van de Vriendenmaand, en met succes. Deze Vriendenmaand heeft een compleet nieuwe look. Het is nu mogelijk om vrienden te worden van een speler en van een team, hierdoor kunnen er meer vrienden geworven worden.



Op de hoofdpagina van de nieuwe Vriendenmaand staan de sponsorpakketten gelijk zichtbaar en ook nieuw is een ranglijst van de best presterende leden en teams van de vereniging. De website bied meer mogelijkheden voor aankleding van met foto’s en plaatjes, zodat de sponsorsite meer club-eigen wordt.

Bekijk hier de nieuwe website: http://hazenkampvriendenmaand.clubkit.nl/

Wil jij met jouw vereniging ook deze actie doen, neem contact met ons op.


08-10-2015

Sparen voor AirTrack producten met Clubkit

Sparen voor AirTrack producten met Clubkit

Clubkit en AirTrack Factory hebben onlangs een samenwerking gesloten om turnverenigingen te laten sparen voor AirTrack producten. Clubkit zet zich al een aantal jaar in voor een betere financiële toekomst van sportclubs door een oplossing te bieden, die echt werkt.

Sportclubs kunnen, zonder investering en zonder risico, acties opzetten via Clubkit en daarmee AirTrack producten aanschaffen. Producten van AirTrack zijn duurzaam, maar vergen een behoorlijke investering. Door de programma’s van Clubkit te gebruiken kan dit doel eenvoudig gerealiseerd worden en is de aanschaf geen aanslag op de begroting van turnclubs. De KNGU stimuleert deze ontwikkeling en draagt Clubkit als financieringsvorm voor de AirTrack P2 en P3 aan.

AirTrack Factory heeft een vernieuwend product ontwikkeld voor de turnsport, de AirTrack P3 . Deze speciale mat geeft extra vering en is snel en makkelijk op te blazen. Hierdoor is de mat makkelijk in opslag en verplaatsing. Vanaf seizoen 2016-2017 is de AirTrack P3 een officieel onderdeel bij de wedstrijden van het groepsspringen.

Omdat de KNGU deze nieuwe ontwikkelingen wil stimuleren en vanwege het feit dat de aanschaf van AirTracks een kostbare investering is, doet de KNGU de aangesloten clubs een speciale aanbieding.

Wil jij ook op deze AirTrack trainen? Neem contact op om een eigen spaaractie op te starten.

meer nieuws op clubkit.nl


17-06-2015

Korfbalvereniging KZ/Hiltex breekt records!

Korfbalvereniging KZ/Hiltex breekt records!

Afgelopen maanden heeft KZ/Hiltex met de hele vereniging meegedaan met Sponsorballen, één van de online sponsorprogramma’s van Clubkit. Dit was zo’n groot succes, dat er drie records zijn verbroken:

Het meeste aantal ballen voor een vereniging, het hoogst opgehaalde bedrag, en het meeste aantal ballen voor één lid!

Met 4475 ballen heeft KZ/Hiltex €22.375,- opgehaald! Een fantastisch record. De hele club heeft hard haar best gedaan, en met name Eline Held, die in haar eentje 358 ballen heeft verkocht! Hiermee heeft zij een nieuw record gevestigd. Het nieuwe Topsportcentrum komt er, en met de opbrengst van Sponsorballen kan KZ/Hiltex de inrichting van het clubgebouw realiseren: een Loungebank, de Barkrukken, een Gamehoek, Tafels en Stoelen, een grootscherm TV, Playstation, een Tafeltennistafel, een Voetbalbak, een Legoplek en nog veel meer!

Ervaring van KZ/Hiltex zelf lezen? bekijk het nieuwsbericht op de KZ website.

meer nieuws op clubkit.nl


16-06-2015

Twirlen als nieuwe sport bij Clubkit

Twirlen als nieuwe sport bij Clubkit

Op veler verzoek in de sport Twirlen toegevoegd aan het Sponsorballen programma.

Vanaf nu kunt u zich als Twirl-vereniging aanmelden of een vereniging tippen.
16-06-2015

Heemskerkse Handbalvereniging DSS haalt €2.960,- op met Sponsorballen

Heemskerkse Handbalvereniging DSS haalt €2.960,- op met Sponsorballen

Afgelopen maanden heeft de dames 1 selectie van handbalvereniging DSS meegedaan aan Sponsorballen, de online ledensponsoractie van Clubkit.

De handbaldames van deze Eredivisieclub hebben er een succes van gemaakt! Mede dankzij hun promotie actie hebben zij laten zien dat ze weer een stapje verder zijn richting de top!

Alle 13 zeer gemotiveerde handbaldames hebben hun best gedaan om zoveel mogelijk digitale ballen te verkopen en zich daarmee figuurlijk aan te laten kleden. De totale opbrengst van de actie bedroeg maar liefst 592 Sponsorballen, goed voor een bedrag van €2.960. De meeste ballen werden verzameld door Angelique de Groot. Haar grootste sponsor is Fred’s Valley. Het dames 1 team van DSS heeft afgelopen weekend de cheque in ontvangst genomen.


06-02-2015

1 - 2 - 3 - 4